Nytt!

Hejsan.



jag vet jag är otroligt dålig på att blogga just nu men det är så mycket på gång, alla nationella prov och inlämningar. Och all handlande till sommaren. Juste under sommaren kommer jag att vara i Kuba så jag kommer ej typ kunna blogga så mycket, men ska försöka så gott jag kan. Jag åker den 16 juni.

Idag:

Har jag bara varit hemma kollat på ’’The Originals’’, ’’True blood’’, och ’’The Big Ban Theory’’. Ätit kladdkaka, och chips hihi är lite av en tjockis idag. Men har tjej problem. MENSVÄRK, det vill säga humörsvängningar och sånt men jag försöker göra det bästa av situationen, lyssna på peppande musik och äta choklad. <3

Haha nä men nu ska jag ta och svara på alla frågor. <3

Har ny header och design på bloggen, oxkså nytt sätt att avsluta inlägget på <3 hope u like it. :P

 

 

 

 

 

Kommentera här: