TILLBAKA

Hej bloggen.♥️

Fick tillbaka min iPhone igår. Så nu kam jag börja blogga igen.

Torsdag:

Igår var det vanlig skoldag efter skolan åkte jag till Skärholmen och skulle hämta min mobil men glömde att jag var tvungen att betala, så jag fick vänta tills min bror skulle komma.. Under tiden jag väntade så gick jag till synoptiken och bokade tid för att gör synundersökning. :) och svaret blev ....
Att jag behöver glasögon, men mest för att läsa!
Så jag kollade lite på glasögon och jag har lagt ett undan ett par som jag sen ska köpa!♥️

Fredag:


Idag hade jag kemi prov sen efter det slutade jag, men jag väntade på Lovisa. Sen när de var klara så gick vi och åt, efteråt gick jag till bussen och åkte hem till min kille. 
Vi myste, köpte snacks sen kom han kompis över och vi satt på balkongen chillade med hög musik och bara hade så jävla kul..

Jag kom nyss hem och är skiit trött så jag ska sova!♥️♥️


Kommentera här: