Att vara sig själv

Varför göra andra till lags? Varför vara som alla andra när du faktiskt är orginell och kan vara dig själv?

När jag var yngre ville jag ofta göra saker som gjorde andra till lags, jag försökte vara lite så som dem flesta andra för jag trodde inte att jag dög. Lite av det kanske beror på att jag en gång befann mig i det stadiet då jag inte riktigt visste vem jag var. Jag var inte alls säker i mig själv, var blyg och tillbakadragen. Det här har faktiskt förändrats väldigt mycket genom tiden, nu är jag snart sjutton och jag vet vem jag är, kanske inte helt, men jag vet vad jag vill och jag kan stå upp för mig själv, vara mig själv, känna mig stolt och glad.

Jag tror att det är vanligt att vi försöker vara lite som andra när vi är yngre, för det tar tid att finna sig själv och att mogna i sig själv. Det tar tid. Men låt det ta tid om det gör det, och försök finna dig själv. Var dig själv för alla andra är redan upptagna!♥️

See yaah♥️

Kommentarer:

1 johana:

så sant, det tar tid att hitta sig själv.
vacker bild på dig

2 linda:

så vacker bild på dig

3 victoria:

sån fin bild på dig, sjukt fin :O

Kommentera här: