Till världens bästaste vän

en sann vänskap tar sig i genom det starkaste av alla världens berg 
och den vänskapen har du och jag 

för mig är du en av de viktigaste människorna i mitt liv 
min bästa vän någonsin och 
det räcker för mig att veta att jag har dig 

vi har delat både sorg och glädje 
men av allt vi varit med om 
har det bara gjort oss starkare 

både du och jag har vi besvikelser i våra liv 
och många gånger har det varit tufft 
men tack vare dig så har det svåra blivit mycket lättare 
för du har alltid lyssnat och förstått och tvärtom 

vår vänskap är unik 
något jag är väldigt glad och stolt över 
att få ha i mitt liv 

när jag tänker tillbaks så var vi två oerfarna och vilsna personer 
som på vägen mött så många hinder 
på både gott och ont 
men roligt har vi haft 

idag är vi en stark person tillsammans och erfarna med mycket styrka inom oss 
som kan se tillbaks på allt med andra ögon 
tänk vad många roliga minnen vi delat och kommer att dela.

när vi blir gamla och sitter i en varsin fåtölj på hemmet 
med en kopp kaffe och pratar gamla minnen 
så har vi mycket att vara stolta över 

Du är så otrolig vacker, lika vacker som en diamant. Du är värdefull och speciell, den som inte ser det är blind. En sån din diamant är sällsynt så bäst om man tar vara på den, och det är vad jag tänker göra♥️För du är speciell, min bästa vän

min bästa vän nu och föralltid Robin








Kommentarer:

1 anonym:

oommmggg så sööt.. hur är det att ha en kill bästa vän hur är robn som bästa vän han är skiit snygg kan du göra en vblogg när du träffar honom?

Kommentera här: